101/1934 Sb. znění účinné od 2. 6. 1934 do 31. 5. 1951
Dle § 2 zákona č. 276/2023 Sb. se tato vyhláška považuje za výslovně zrušenou.
101
Vyhláška
ministerstva železnic
ze dne 26. května 1934
o koncesování několika normálně rozchodových elektrických drobných drah v Brně
Koncesní listina
ze dne 25. května 1934 pro několik normálně rozchodových elektrických drobných drah v Brně
(1) Vláda republiky Československé usnesením ze dne 25. května 1934 udělila podle § 5 zákona ze dne 27. června 1919, č. 373 Sb. z. a n., o doplnění sítě železniční stavbou drah místních, Společnosti brněnských pouličních drah elektrických v Brně koncesi pro stavbu a provoz těchto normálně rozchodových elektrických drobných drah v Brně:
1. od ulice Cejl Vranovskou, Svitavskou, Husovskou, Dačického, Palackého a Brandlovou ulicí k Masarykovu mostu do Maloměřic,
2. z Králova Pole Ugartovou a Řečkovickou ulicí, ulicí Jiřího z Poděbrad k Husově ulici v Řečkovicích,
3. od Masné ulice Křenovou ulicí přes most přes Svitavu, Olomouckou, Životského a Táborskou ulicí k Riegrově ulici v Židenicích,
4. od ulice V táboře Palackého a Masarykovou třídou na Žerotínovo náměstí v Žabovřeskách,
5. od ulice Cejl přes Zábrdovice do Habrmanovy ulice v Židenicích k nadjezdu československých státních drah na trati Brno - Česká Třebová,
6. od Riegrovy ulice v Židenicích Táborskou ulicí k Potácelově ulici,
7. od Liliové ulice ulicí Dr․ B. Macků na Babákovo náměstí v Masarykově čtvrti,
8. od mostu v Komárově Mariacellskou ulicí na Mariánské náměstí,
9. z Husovic od Brandlovy ulice přes Masarykův most Maloměřicemi, Selskou a Obřanskou ulicí k Obřanům,
10. od Ústředního hřbitova Vídeňskou ulicí k Bohonické ulici v Horních Heršpicích,
11. od nadjezdu československých státních drah na trati Brno - Česká Třebová Habrmanovou a Svatoplukovou ulicí podél Svatoplukových kasáren v Židenicích do Karlovy ulice v Maloměřicích.
(2) Pro tyto dráhy se stanoví podle nařízení ze dne 14. září 1854, č. 238 ř. z., o udílení koncesí ke stavbě soukromých železnic (železniční koncesní zákon), a zákona ze dne 8. srpna 1910, č. 149 ř. z., o drahách nižšího řádu, tyto podmínky:
§ 1 Koncesionářka požívá pro tyto dráhy finančních výhod obsažených ve čl. V až XII a XXXII zák. č. 149/1910 ř. z. Doba osvobození od daně výdělkové stanoví se na 25 let, počítajíc ode dne zahájení provozu na té které dráze.
§ 2 V ostatním platí pro koncesované dráhy ustanovení §§ 2 až 17 včetně vyhlášky ministerstva železnic ze dne 26. března 1931, č. 54 Sb. z. a n., o udělení koncese pro normálně rozchodnou elektrickou dráhu drobnou Tivoli - V Táboře v Brně.
Copyright © 2009 - 2024, Nakladatelství C. H. Beck