Čekejte, prosím...
A A A

Hledaný výraz nenalezen

Hledaný § nenalezen

101/1934 Sb. znění účinné od 2. 6. 1934 do 31. 5. 1951

Dle § 2 zákona č. 276/2023 Sb. se tato vyhláška považuje za výslovně zrušenou.

101

 

Vyhláška

ministerstva železnic

ze dne 26. května 1934

o koncesování několika normálně rozchodových elektrických drobných drah v Brně

 

Koncesní listina

ze dne 25. května 1934 pro několik normálně rozchodových elektrických drobných drah v Brně

(1)

Vláda republiky Československé usnesením ze dne 25. května 1934 udělila podle § 5 zákona ze dne 27. června 1919, č. 373 Sb. z. a n., o doplnění sítě železniční stavbou drah místních, Společnosti brněnských pouličních drah elektrických v Brně koncesi pro stavbu a provoz těchto normálně rozchodových elektrických drobných drah v Brně:

1.

od ulice Cejl Vranovskou, Svitavskou, Husovskou, Dačického, Palackého a Brandlovou ulicí k Masarykovu mostu do Maloměřic,

2.

z Králova Pole Ugartovou a Řečkovickou ulicí, ulicí Jiřího z Poděbrad k Husově ulici v Řečkovicích,

3.

od Masné ulice Křenovou ulicí přes most přes Svitavu, Olomouckou, Životského a Táborskou ulicí k Riegrově ulici v Židenicích,

4.

od ulice V táboře Palackého a Masarykovou třídou na Žerotínovo náměstí v Žabovřeskách,

5.

od ulice Cejl přes Zábrdovice do Habrmanovy ulice v Židenicích k nadjezdu československých státních drah na trati Brno - Česká Třebová,

6.

od Riegrovy ulice v Židenicích Táborskou ulicí k Potácelově ulici,

7.

od Liliové ulice ulicí Dr․ B. Macků na Babákovo náměstí v Masarykově čtvrti,

8.

od mostu v Komárově Mariacellskou ulicí na Mariánské náměstí,

9.

z Husovic od Brandlovy ulice přes Masarykův most Maloměřicemi, Selskou a Obřanskou ulicí k Obřanům,

10.

od Ústředního hřbitova Vídeňskou ulicí k Bohonické ulici v Horních Heršpicích,

11.

od nadjezdu československých státních drah na trati Brno - Česká Třebová Habrmanovou a Svatoplukovou ulicí podél Svatoplukových kasáren v Židenicích do Karlovy ulice v Maloměřicích.

(2)

Pro tyto dráhy se stanoví podle nařízení ze dne 14. září 1854, č. 238 ř. z., o udílení koncesí ke stavbě soukromých železnic (železniční koncesní zákon), a zákona ze dne 8. srpna 1910, č. 149 ř. z., o drahách nižšího řádu, tyto podmínky:

§ 1

Koncesionářka požívá pro tyto dráhy finančních výhod obsažených ve čl. V až XII a XXXII zák. č. 149/1910 ř. z. Doba osvobození od daně výdělkové stanoví se na 25 let, počítajíc ode dne zahájení provozu na té které dráze.

§ 2

V ostatním platí pro koncesované dráhy ustanovení §§ 2 až 17 včetně vyhlášky ministerstva železnic ze dne 26. března 1931, č. 54 Sb. z. a n., o udělení koncese pro normálně rozchodnou elektrickou dráhu drobnou Tivoli - V Táboře v Brně.

Bechyně v. r.