1. | V § 3 se doplňuje odstavec 5, který zní: „(5) V případě, že motorové vozidlo není vybaveno předním sklem, musí být první díl kupónu umístěn a celou svou plochou přímo nalepen v pravé přední části vozidla, pevně spojené s jeho nosnými částmi. Kupón musí být umístěn tak, aby byl kontrolovatelný a aby byl chráněn před přímým ostřikem způsobeným koly vozidla.“. |
2. | V § 4 odstavec 5 zní: „(5) Jako základní podkladové barvy jsou použity u kupónu platného pro: a) | kalendářní rok barvy oranžová a okrová, |
b) | jeden měsíc barvy zelená a okrová, |
c) | sedm dnů barvy modrá a okrová.“. |
|
3. | V § 5 odstavec 1 zní: „(1) Piktogram vozidla symbolizující příslušnou hmotnostní kategorii vozidla je umístěn na přední straně kupónu v jeho pravé spodní části ve vzdálenosti 6 mm od spodního okraje kupónu a na zadní straně kupónu v jeho levé spodní části ve vzdálenosti 6 mm od spodního okraje. Piktogram je a) | pro vozidla do největší povolené hmotnosti 3,5 tuny vysoký 5 mm a široký 12,1 mm, |
b) | pro vozidla o největší povolené hmotnosti nad 3,5 tuny do největší povolené hmotnosti, která činí méně než 12 tun, vysoký 4,9 mm a široký 13 mm.“. |
|
4. | V § 5 odst. 2 větě první se slovo „střední“ nahrazuje slovem „horní“ a před slovo „částečně“ se vkládají slova „u nápisu „nad 3,5 tuny do 12 tun.“. |
5. | V § 5 odst. 2 věta druhá zní: „Na zadní straně kupónu jsou nápisy umístěny šikmo, a to u kupónu pro hmotnostní kategorii: a) | do 3,5 tuny v jeho pravé horní části, |
b) | nad 3,5 tuny do největší povolené hmotnosti, která činí méně než 12 tun, v jeho horní části nad číslem označujícím rok platnosti․“. |
|
6. | V § 5 odst. 3 se slova „pravé horní“ nahrazují slovy „levé střední“. |
7. | V § 5 odst. 4 se slovo „spodní“ zrušuje a číslo „20“ se nahrazuje číslem „19“. |
8. | V § 5 odst. 5 věta první zní: „Symboly dopravních značek „dálnice“ a „rychlostní silnice“ jsou na přední straně kupónu umístěny v jeho levé horní části a na zadní straně kupónu v jeho pravé horní části.“. |
9. | V § 5 odst. 7 větě poslední se slova „vpravo vedle rámečku“ nahrazují slovy „vlevo vedle symbolů dopravních značek“. |
10. | V § 6 odstavec 2 zní: „(2) Piktogram vozidla symbolizující příslušnou hmotnostní kategorii vozidla je umístěn v pravé spodní části kupónu a od spodního okraje kupónu je vzdálen 10 mm. Piktogram je a) | pro vozidla do největší povolené hmotnosti 3,5 tuny vysoký 5 mm a široký 12,1 mm, |
b) | pro vozidla o největší povolené hmotnosti nad 3,5 tuny do největší povolené hmotnosti, která činí méně než 12 tun, vysoký 4,9 mm a široký 13 mm.“. |
|
11. | V § 6 odst. 3 se číslo „2,3“ nahrazuje číslem „2“. |
12. | V § 6 odstavce 4 a 5 znějí: „(4) Číslo označující rok platnosti je umístěno ve spodní části kupónu pod holografickým prvkem. První a poslední číslice jsou vysoké 4 mm, ostatní číslice jsou vysoké 3 mm. (5) Písmeno označující dobu platnosti je umístěno v levé spodní části kupónu nad číslem označujícím rok platnosti a je vysoké 8 mm.“. |
13. | V § 9 se v nadpisu i v textu slova „jejich užití podléhá zpoplatnění“ nahrazují slovy „jejich užití podléhá časovému poplatku“. |
14. | § 10 včetně nadpisu zní: „§ 10 Pozemní komunikace, za jejichž užívání je vybíráno mýtné (K § 20 odst. 1 zákona) Pozemní komunikace, za jejichž užívání je vybíráno mýtné, jsou uvedeny v přílohách č. 3 a 4 k této vyhlášce.“. |
15. | Na konci § 22 se doplňuje věta „Dvojnáprava nebo trojnáprava3) na přípojném vozidle se považuje za dvě nebo tři nápravy.“. Poznámka pod čarou č. 3 zní: __________ „3) | § 15 vyhlášky č. 341/2002 Sb., o schvalování technické způsobilosti a o technických podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích.“. |
|
16. | Příloha č. 1 k vyhlášce včetně nadpisu zní: „Příloha č. 1 k vyhlášce č. 527/2006 Sb. Priloha_Sb_2007_323-P1.pdf“. |
17. | Příloha č. 2 k vyhlášce včetně nadpisu zní: „Příloha č. 2 k vyhlášce č. 527/2006 Sb. Seznam pozemních komunikací, jejichž užití podléhá časovému poplatku (K § 20 odst. 1 zákona) Označení | Úsek | Délka (km) | D1 | Praha, Chodov – Kývalka (I/23) | 181,0 | D1 | Brno, Slatina (III/15289) – Vrchoslavice (I/47) | 46,3 | D1 | Kojetín – Kroměříž, západ | 4,8 | D2 | Brno, Chrlice – státní hranice ČR/SR | 58,0 | D5 | Praha, Třebonice (R1) – Beroun, východ (II/605) | 15,1 | D5 | Beroun, centrum (III/11533) – státní hranice ČR/SRN | 132,7 | D8 | Praha, hranice hl. m. (II/243) – Lovosice (I/8) | 53,8 | D8 | Řehlovice (R63) – státní hranice ČR/SRN | 28,1 | D11 | Praha, Horní Počernice (R1) – Sedlice (II/333) | 84,0 | R4 | Jíloviště (III/11513) – Skalka (I/18) | 31,9 | R6 | Velká Dobrá (III/0063) – Nové Strašecí (II/237) | 15,9 | R7 | Praha, Ruzyně-sever (R1) – Slaný, jih | 16,7 | R10 | Praha, Horní Počernice (R1) – Bezděčín (I/16, I/38) | 42,0 | R10 | Kosmonosy (MK, bud. I/38) – Ohrazenice (R35) | 26,2 | R35 | Liberec, Doubí (III/27814) – Ohrazenice (R10) | 17,0 | R35 | Mohelnice, jih (II/635) – Křelov (III/5709) | 25,9 | R35 | Olomouc, Holice (I/55) – Lipník nad Bečvou (I/47) | 21,2 | R46 | Vyškov (D1) – Olomouc, Slavonín (R35) | 37,0 | R52 | Rajhrad (II/425) – Pohořelice, jih (I/53) | 16,9 | R63 | Bystřany (I/8) – Řehlovice (D8) | 7,0 |
“. |
18. | Příloha č. 3 k vyhlášce včetně nadpisu zní: „Příloha č. 3 k vyhlášce č. 527/2006 Sb. Seznam dálnic a rychlostních silnic, jejichž užití podléhá mýtnému (K § 20 odst. 1 zákona) Označení | Úsek | Délka (km) | D1 | Praha, Spořilov (km 0,0) – Vrchoslavice | 247,0 | D1 | Kojetín – Kroměříž, východ | 7,0 | D2 | Brno, jih (D1) – státní hranice ČR/SR | 61,0 | D3 | Mezno – Tábor, sever (Čekanice) | 14,0 | D5 | Praha, Třebonice – státní hranice ČR/SRN | 151,2 | D8 | Hranice hl. m. Prahy (II/243) – Lovosice (I/8) | 53,8 | D8 | Řehlovice (R63) – státní hranice ČR/SRN | 28,1 | D11 | Praha, Horní Počernice (R1) – Chlumec n. Cidl., východ | 68,0 | D47 | Ostrava, Rudná (I/11) – Bohumín (I/58) | 15,5 | R1 | Praha, Horní Počernice (R10) – Praha, Běchovice | 3,4 | R1 | Praha, Slivenec – Praha, Ruzyně-jih | 13,6 | R4 | Jíloviště (III/11513) – Skalka (I/18) | 31,9 | R6 | Pavlov – Nové Strašecí (II/237) | 21,2 | R6 | Kamenný Dvůr – Cheb, sever (I/21, II/214) | 12,1 | R7 | Praha, Ruzyně-sever (letiště) – Slaný, jih | 16,7 | R10 | Praha, Horní Počernice (R1) – Ohrazenice (R35) | 72,6 | R35 | Liberec, Doubí (III/27814) – Ohrazenice (R10) | 17,0 | R35 | Mohelnice, jih (II/635) – Křelov (III/5709) | 25,9 | R35 | Olomouc, západ – Lipník nad Bečvou (I/47) | 32,5 | R46 | Vyškov (D1) – Olomouc, centrum (R35) | 39,3 | R48 | Bělotín, obchvat | 3,3 | R48 | Frýdek-Místek – Český Těšín, jih | 21,0 | R52 | Modřice (III/1528) – Pohořelice, jih (I/53) | 20,3 | R55 | Otrokovice, sever – Otrokovice, východ | 3,0 | R56 | Ostrava, Hrabová (II/478) – Frýdek-Místek (II/473) | 12,5 | R63 | Bystřany (I/8) – Řehlovice (D8) | 7,0 |
“. |
19. | Příloha č. 4 k vyhlášce včetně nadpisu zní: „Příloha č. 4 k vyhlášce č. 527/2006 Sb. Seznam silnic I. třídy, jejichž užití podléhá mýtnému (K § 20 odst. 1 zákona) Označení | Úsek | Délka (km) | I/11 | Hradec Králové, Kukleny – Plotiště nad Labem | 3,4 | I/11 | Český Těšín, Svibice – Mosty u Jablunkova, st. hr. ČR/SR | 16,6 | I/30 | Lovosice – Ústí nad Labem | 14,4 | I/33 | Plotiště nad Labem – Náchod, Staré Město nad Metují (I/14) | 23,5 | I/35 | Křelov (III/5709) – Olomouc, Řepčín (okruž. křižovatka) | 2,4 | I/46 | Olomouc, centrum (R35) – Olomouc, Slavonín | 1,1 | I/47 | Kroměříž, východ – Hulín | 3,6 | I/47 | Přerov – Bělotín | 22,4 | I/48 | Bělotín – Frýdek-Místek | 39,3 | I/52 | Brno, centrum (D1) – Modřice | 1,7 | I/52 | Pohořelice, jih – Mikulov, státní hranice ČR/AT | 20,7 | I/55 | Přerov, Horní Moštěnice – Hulín | 11,4 | I/58 | Příbor – Ostrava | 11,5 |
“. |