Čekejte, prosím...
A A A

Hledaný výraz nenalezen

Hledaný § nenalezen

339/2014 Sb. znění účinné od 1. 1. 2015

339

 

VYHLÁŠKA

ze dne 18. prosince 2014

o stanovení odůvodněných nákladů a maximální výše úhrady nákladů služeb

poskytovaných držitelem dokladů pro účely důchodového pojištění

 

Ministerstvo práce a sociálních věcí stanoví podle § 35a odst. 9 a § 127 odst. 2 zákona č. 582/1991 Sb., o organizaci a provádění sociálního zabezpečení, ve znění zákona č. 306/2008 Sb., zákona č. 479/2008 Sb. a zákona č. 251/2014 Sb., (dále jen „zákon“):

§ 1

Odůvodněné náklady

Odůvodněnými náklady držitele dokladů spojenými s plněním povinností podle § 35a odst. 6 zákona se rozumí náklady na

a)

vyhledání dokladu zaměstnavatele uloženého u držitele dokladů,

b)

pořízení výpisu nebo opisu dokladu zaměstnavatele,

c)

pořízení kopie dokladu zaměstnavatele,

d)

potvrzování shody pořízeného opisu nebo kopie dokladu zaměstnavatele s dokladem zaměstnavatele uloženým u držitele dokladů,

e)

poštovné.

Maximální výše úhrady

§ 2

(1)

Maximální výše úhrady nákladů spojených s vyhledáním, pořízením výpisu, opisu nebo kopie dokladu zaměstnavatele a nákladů spojených s potvrzováním shody pořízeného opisu nebo kopie dokladu zaměstnavatele s dokladem zaměstnavatele uloženým u držitele dokladů, které je oprávněn požadovat držitel dokladů, jsou uvedeny v sazebníku, který je obsažen v příloze k této vyhlášce․

(2)

Náklady za použitou poštovní službu se hradí ve výši skutečných nákladů podle platného ceníku použitého provozovatele poštovních služeb.

§ 3

Maximální výše úhrady za uložení dokladů zaměstnavatele v listinné podobě podle § 35a odst. 8 zákona se stanoví do 210 Kč za jeden i započatý běžný metr dokladů za rok a za uložení dokladů zaměstnavatele v digitální podobě do 210 Kč za jeden i započatý GB kapacity za rok.

§ 4

Účinnost

Tato vyhláška nabývá účinnosti dnem 1. ledna 2015.

Ministryně:

Mgr. Marksová v. r.

Příloha

Sazebník maximální výše úhrad nákladů spojených s poskytováním služeb držitelem dokladů

A. Vyhledání dokladu zaměstnavatele uloženého u držitele dokladů

Úhrada za vyhledání dokladu zaměstnavatele uloženého u držitele dokladů i v případě negativního nálezu činí nejvýše 100 Kč/ hod.

 

B. Pořízení výpisu nebo opisu dokladu zaměstnavatele

Úhrada za pořízení výpisu nebo opisu dokladu zaměstnavatele činí nejvýše 50 Kč za každou započatou stranu držitelem dokladů zpracovávaného výpisu nebo opisu.

 

C. Pořízení kopie dokladu zaměstnavatele

Úhrada za pořízení kopie dokladu zaměstnavatele se stanoví takto:

1.

Elektrografické kopírování - za 1 list kopie

 

1.1.

černobílé jednostranné:

 

 

 

 

A4

A3

 

 

1.1.1.

z volných listů

5 Kč

8 Kč

 

 

1.1.2.

z vázaných listů

7 Kč

12 Kč

 

1.2.

černobílé oboustranné:

 

 

 

 

A4

A3

 

 

1.2.1.

z volných listů

8 Kč

12 Kč

 

 

1.2.2.

z vázaných listů

17 Kč

22 Kč

 

1.3.

barevné jednostranné:

 

 

 

 

A4

A3

 

 

1.3.1.

z volných listů

25 Kč

38 Kč

 

 

1.3.2.

z vázaných listů

33 Kč

46 Kč

 

1.4.

barevné oboustranné:

 

 

 

 

A4

A3

 

 

1.4.1.

z volných listů

40 Kč

60 Kč

 

 

1.4.2.

z vázaných listů

53 Kč

80 Kč

2.

Digitální kopie

 

2.1.

Zhotovení digitální kopie - za 1 stranu předlohy

 

 

2.1.1.

skenování předloh do formátu A4 včetně

25 Kč

 

 

2.1.2.

skenování předloh do formátu A3 včetně

60 Kč

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zvýšení rozlišení o každých započatých 100 dpi nad 300 dpi

20 Kč

 

2.2.

Poskytnutí digitální kopie již dříve digitalizované předlohy - za 1 obraz

25 Kč

 

2.3.

Zápis dat - na 1 nosič

 

 

 

2.3.1.

CD včetně zápisu dat

40 Kč

 

 

2.3.2.

DVD včetně zápisu dat

60 Kč

 

Maximální výše úhrad pro nově zhotovované digitální kopie dokumentů v digitální podobě jsou stanoveny pro případy, kdy se tyto poskytují v barvě s barevnou hloubkou 24 bitů nebo vyšší, v základním rozlišení 300 dpi, ve formátu JPG, PDF/A, PDF verze 1.7 a vyšší, TIFF, PNG nebo RAW.

 

D. Potvrzování shody opisu nebo kopie dokladu zaměstnavatele s dokladem zaměstnavatele uloženým u držitele dokladů

Úhrada za zpracování potvrzující doložky na každé straně zpracovaného opisu nebo kopie dokladu zaměstnavatele činí nejvýše 5 Kč.